Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Χρόνια Πολλά και "Μπυραματικά" με Trappistes Rochefort 10 !!

Σαν σήμερα και πριν 2010 έτη, γεννήθηκε στη Βηθλεέμ ο Ιησούς Χριστός, ο θεάνθρωπος Μεσσίας κατά τους Εβραίους, που στο όνομά Του εδώ και και τόσους αιώνες έχει βασιστεί και οικοδομηθεί μια από τις μεγαλύτερες και πολυπληθέστερες θρησκείες του κόσμου και ασφαλώς η "μια και μοναδική" θρησκεία του Δυτικού Πολιτισμού, ο Χριστιανισμός. Στο όνομά Αυτού, άλλαξε μέχρι και το σύστημα χρονολόγησης στη Δύση, έχοντας σαν βάση το 0 ( τη γέννησή Του) και τοποθετώντας όλα τα ιστορικά γεγονότα πριν και μετά την Γεννήση Αυτού.


Ασφαλώς και γνωρίζουμε πως η ημερομηνία γέννησης του Ιησού αλλά και η ημερομηνία εορτασμού των Χριστουγέννων είναι συμβατική -οι  βιβλικές ενδείξεις τοποθετούν την πραγματική ημερομηνία κάπου στα μέσα του φθινοπώρου-.


Αρχικά δεν εορταζόταν καν η γέννησή του ( που τοποθετείται χρονικά στο 6 π.Χ.) και οι πρώτες πιθανές ημερομηνίες άρχισαν να διατυπώνονται από τον 2ο αιώνα μ.Χ.

Τελικά, μετά τον 4ο μ.Χ. αιώνα, όλες οι πιθανές ημερομηνίες γέννησης του Ιησού που είχαν διατυπωθεί καταργήθηκαν, και ως τελική ημερομηνία εορτασμού των Χριστουγέννων καθιερώθηκε η 25η Δεκεμβρίου, ημερομηνία που συνέπιπτε με την ειδωλολατρική γιορτή των Σατουρναλίων προς τιμήν του θεού Κρόνου, με τα γενέθλια του Μίθρα, και με τα Μπρουμάλια τον εορτασμό της μικρότερης μέρας του έτους. Αυτό ήταν κάτι που κατά την άποψη των χριστιανών, έδινε την ιδέα της αναγέννησης του κόσμου μέσω του χριστιανισμού, που ήθελε να δώσει μια νέα διάσταση στα πράγματα ξεπερνώντας τις αρχαίες θρησκείες.


Όπως και να έχει, εμείς που μιλάμε σήμερα, γεννηθήκαμε μέσα σε μια παράδοση αιώνων που θέλει την 25η Δεκεμβρίου ως τη μέρα γέννησης του Ιησού Χριστού, ως τη μέρα των Χριστουγέννων.

Καθισμένος αναπαυτικά στον καναπέ του διαμερίσματός μου, μέσα στη ζέστη και την ασφάλεια που μου παρέχει αυτό και απολαμβάνοντας ένα κάρο αγαθά που ακόμη υπάρχουν σε αφθονία γύρω μου, δεν μπορώ παρά να είμαι ευγνώμων που μπορώ κι έχω τη δυνατότητα να παράγω "πολιτισμό"  ( άσχετα αν δεν το κάνω ή το πραγματοποιώ με λάθος τρόπο).


Επειδή ακόμη και σήμερα, 2010 έτη μετά τη γέννηση του Ιησού Χριστού, υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη Γη που ζουν στα όρια της εξαθλίωσης και το μόνο που θα εύχονταν αυτή τη στιγμή θα ήταν απλά λίγο πόσιμο νερό, δε θα φανώ αχάριστος και θα αρκεστώ να ευχηθώ σε εσάς και σε εμένα 2 πράγματα: 
Πρώτον: Υγεία (σωματική και ψυχική) που αποτελεί κατ' εμέ τη βάση όλων των υπόλοιπων αγαθών.

Δεύτερον: Αξιοπρέπεια. Εύχομαι στον εαυτό μου πάνω από όλα, ποτέ μα ποτέ στη ζωή μου να μη φτάσω στο σημείο να βάλω στην άκρη τις αξίες και τα πιστεύω μου. Ποτέ μου να μη χάσω την αξιοπρέπειά μου ως άνθρωπος (και ως συνάνθρωπος ) και ασφαλώς ποτέ μα ποτέ να μη ξεπουληθώ παραμερίζοντας αξίες,πρότυπα, ανθρώπους και ιδέες.
Αν θα το πετύχω τελικά, δεν το ξέρω, αλλά για αυτό εξάλλου κάνω κι αυτή την ευχή. Για να μη φτάσει κάποτε η στιγμή όπου δε θα επιθυμώ να αντικρίσω τους γύρω μου επειδή απλά θα έχω πάψει να έχω αξιοπρέπεια!


Καθώς σήμερα τυγχάνει να είναι και η ονομαστική μου εορτή, είπα να ευχηθώ όλα τα παραπάνω εκτός εμού του ιδίου ...  και σε όλους τους ανθρώπους που αγαπώ και που θεωρώ ακόμη αξιοπρεπείς.

Για αυτό επέλεξα νοερά να σηκώσω ψηλά το ποτήρι μου το οποίο έχω ομορφύνει με μια εξαιρετική μπύρα που έχουμε τη χαρά και την ευχαρίστηση να γευόμαστε εδώ και χρόνια στην ταλαιπωρημένη Ελλάδα μας. Αποτελεί και αυτό ασφαλώς ένα από τα πολλά αγαθά που ακόμη μπορούμε να έχουμε σε αυτή τη χώρα: να κρατάμε ψηλά το ποτήρι μας και να κάνουμε όνειρα ευχόμενοι να συνεχίσουμε να κρατάμε το ίδιο ψηλά τόσο το φρόνημα, όσο και το κεφάλι μας!

Αποτελεί την καλύτερη Βελγική ετικέτα (και συνάμα την καλύτερη μοναστηριακή ετικέτα) που εισάγεται στη χώρα μας, ενώ απολαμβάνει τα καλύτερα σχόλια, εύσημα αλλά και την αποδοχή της ευρύτερης μπυροφιλικής κοινότητας σε όλες τις γωνιές της γης, θεωρούμενη μάλιστα ως μια από τις 10 καλύτερες μπύρες του κόσμου σε μόνιμη βάση.


Η πολυπλοκότητα σε άρωμα και γεύση, αλλά και η γενικότερη εξαιρετική ποιότητα, αρμονία και ισορροπία αυτής της συνταγής καθιστά την Trappistes Rochefort 10 απλά ως μια υπέροχη μπύρα, ως μια μοναδική quadrupel των 11,3% ABV.
" Άγιες" μέρες που είναι, ας θυμηθούμε να βάλουμε στο τραπέζι μας τα μοναστήρια και τις συνταγές τους. Αποτελούν πάντα εγγύηση απόλαυσης !!

Trappistes Rochefort 6



Χρόνια Πολλά σε όλους τους συν-εορτάζοντες ... και μη



Μπυραματιστές και μη ...


με ΥΓΕΙΑ & Αξιοπρέπεια !!!


4 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν γεμάτα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!

    Μιχάρα να είσαι πάντα καλά, γεμάτος ζωντάνια, σκορπώντας κέφι και αισιοδοξία!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά και καλά Χρήστε μας :) Μακάρι να 'μαστε όλοι καλά και να μπορούμε πάντοτε να σηκώνουμε ένα ποτήρι Rochefort εις υγείαν όλων...

    Αξιοπρέπεια... Μεγάλη λέξη... Μεγάλη ιδέα... Μεγάλη αρετή... Ένα ιδανικό που σε λίγους το αναγνωρίζουμε και που το εύχομαι από καρδιάς σε όλους όσους μπορούν να το εκτιμήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Χρηστο.Να σου δινει ο Θεος υγεια να παραγεις πολιτισμο.Γιατι η συμπεριφορά σε σχέση με το φαί και το ποτό είναι βασικο στοιχειο, σε αυτο που αποκαλουμε Πολιτισμο των Ανθρωπων.
    Οσο για τη Rochefort 10 ειναι μια εξαίσια μπυρα, σιγουρα κατα τη γνωμη μου στις 10 καλυτερες.Και η μαγκια της ειναι η διαθεσιμότητα της.Ειναι στην ένατη θεση στο ratebeer αν και εχει τις περισσότερες βαθμολογήσεις από ολες τις άλλες καλυτερες 50 μπυρες του ratebeer.
    Χρονια πολλα στο Χρηστο λοιπον.Χρονια πολλα και στους υπόλοιπους Beeramatistes.Καλες γιορτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας ! Εύχομαι να πίνουμε πολλές Rochefort 10 και για πολλά ακόμη χρόνια στην υγειά μας και στην ομορφιά σας!
    Cheers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή