Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Μπυροσυλλογές :: Aecht Schlenkerla Rauchbier Bamberg, αφιερωμένη εξαιρετικά !!


Δεν θα έλεγα ότι είμαι και οπαδός της διάσημης καπνιστής Schlenkerla από το Bamberg της Βαυαρίας. Μετά βίας θα πιω και δεύτερο ποτήρι από αυτήν την ετικέτα που αποτελεί πλέον συνώνυμο του είδους Rauchbier σε όλο τον μπυροπλανήτη με πάρα πολλούς ορκισμένους οπαδούς της που και μόνο το άκουσμά της, αρκεί να τους δημιουργήσει ένα διάπλατο χαμόγελο στα χείλη τους!
Γνωστοί και μη εξαιρετέοι εραστές της Brauerei Heller Bamberg εδώ μέσα ... τόσο ο Fugitive, όσο και ο Nightfall, με τον πρώτο μάλιστα να της έχει δώσει ολοστρόγγυλο 5αράκι στο Ratebeer.
Κάνοντας πριν λίγες μέρες μια ανακατανομή και ανακατάταξη των ποτηριών μου, παρατήρησα με μεγάλη έκπληξη ότι έχω, ούτε λίγο ούτε πολύ, 5 διαφορετικά ποτήρια της αγαπημένης καπνιστής !!
Πού και να ήμουν fan δηλαδή ...

Τα δυο special ποτήρια, δεξιά όπως βλέπετε τη φωτογραφία, 
ήταν ευγενική προσφορά του Ροκά μας, 
όταν είχα κατεβεί στην Αθήνα πέρυσι στα τέλη του καλοκαιριού ...

Αφιερωμένη εξαιρετικά η φωτογραφία της ξεχωριστής αυτής καπνιστής κυρίας ...  πακέτο με τη μικρή αυτή μπυρο-συλλογή (που έχω κάνει από το πουθενά τελικά όπως προσφάτως συνειδητοποίησα) σε ποιον άλλον ???

Μα ασφαλώς στον μέγα ταξιδευτή Μπυραματιστή Fugitive, μιας και σήμερα είναι μια κάπως πιο ξεχωριστή ημέρα για αυτόν ...  (οι αδιάκριτοι ας κρατήσουν αυτή τη φορά λίγη διακριτικότητα)!

Εις Υγείαν Ιωάννη για πολλά πολλά "καπνιστά" χρόνια ακόμη !!!

ΥΓ :: το 5άλιτρο βαρελάκι είναι γεμάτο !!!

2 σχόλια:

  1. Να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου στον μπαρουτοκαπνισμένο Φούτζι μας! Χρόνια σου πολλά αγορίνα μου και πάντα με υγεία και χαμόγελο! Να μαστε πάντα καλά να τα πίνουμε και να περνάμε όμορφα...

    Ωραίο το αφιέρωμα Μίχε! μπορεί από αυτό το ζουμί με γεύση απο πιτσίνια, να μη μπορώ να πιω ούτε μισό ποτήρι, όμως δεν θα μπορούσες να βρεις κάτι πιο τεριαστό για τον Γιάννη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Γιάννη. Πάντα δυνατός κι ευτυχισμένος. Σου εύχομαι τις καλύτερες μπύρες φίλε !!!

    Μίχος on fire !!! Φίλε κάθε δημοσίευση σου μας στέλνει... κάθε μέρα και κάτι νέο και φρέσκο. Είσαι ασταμάτητος ! Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή