Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Σκοτεινή συλλογή: Καπάκια μπύρας



Υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που δυσκολεύονται να πετάξουν παλιά πράγματα.
Όχι από τσιγκουνιά, αλλά επειδή ένα αντικείμενο είναι δυνατό να σου προκαλέσει συναισθηματικό δέσιμο. Ειδικά όταν το έχεις συνδυάσει με κάποιο ευχάριστο γεγονός από το παρελθόν σου.
Αυτό είναι πιστεύω και το νόημα του να κάνεις κάποια συλλογή.
Οι γαστρονομικές αναζητήσεις - εμπειρίες είναι σαφώς ευχάριστες δραστηριότητες για μένα και αν είχα τη δυνατότητα (του χώρου κυρίως) θα κρατούσα οτιδήποτε ικανό να μου τις θυμίζει.

Και η απόλαυση από την κατανάλωση ενός μπουκαλιού μπύρας (και κάποιες, εικαστικά -συσκευασία- αλλά και γευστικά, είναι πραγματικά αριστουργήματα) ανήκει στις γαστρονομικές εμπειρίες.
Ως ενθύμιο λοιπόν, κρατάω τα καπάκια!

Μέχρι τώρα έχω 195 καπάκια (χωρίς να υπολογίσω όσα έχω διπλά ή τριπλά, κτλ).

Αν το θέμα μπύρες ή καπάκια μπουκαλιών σας συγκινεί, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στη συλλογή μου:


Καπάκια κυρίως από Βέλγιο (τη Μεγάλη του Μπυρο-Γένους Σχολή :), αλλά και κάποια από τα γύρω μέρη:




Από Γερμανία και Αυστρία (έστω, τα περισσότερα):




Και από άλλα μέρη του κόσμου, εντός κι εκτός Ευρώπης:






Αλλά και από τη χώρα μας (σχεδόν όλα):

(ΟΚ, επειδή ίσως κάποιοι γνώστες μπορεί να σκεφτούν "τι κάνουν Amstel & Heineken μαζί σε μια συλλογή που έχει κι αρκετά καλά ονόματα", απλώς σκέφτηκα να μην πετάξω τίποτα -καλά, κακά, άθλια, όλα ανήκουν στις σκοτεινές δοκιμές μου)



Στη συλλογή υπάρχουν και κάποια καπάκια που δεν είναι από μπύρα ακριβώς, κάποιο είναι από cider, κάποιο από ένα ξένο βιολογικό αναψυκτικό με γεύση βύνης, κάποιο-α από τσιτσιμπύρα (ginger ale), πάντως τα κράτησα κι αυτά στη συλλογή, ως ανάμνηση ενδιαφέροντων και κάπως πιο δυσεύρετων γεύσεων σε μπουκάλι!


Τα παρακάτω, είναι όσα έχω διπλά, τριπλά, κτλ:







Τα διπλά σας τα δείχνω γιατί σε αυτό το blog υπάρχει η πιθανότητα να διαβάζει το συγκεκριμένο post άτομο που κάνει επίσης παρόμοιες συλλογές από καπάκια (ή παρεμφερή μπυρο-αντικείμενα) και αν μένει στην Αθήνα, θα με ενδιέφερε αρκετά κάποια ανταλλαγή!
Αν ενδιαφέρεστε λοιπόν κι εσείς, αφήστε ένα σχόλιο ή στείλτε μου e-mail.

Ε τώρα αν σας συμπαθήσω, τα καπάκια που έχω διπλά μπορεί και να σας τα χαρίσω!

Και μη μου πείτε τι θα τα κάνετε! Μπορείτε να παίζετε μαζί τους στοιβάζοντάς τα το ένα πάνω στο άλλο φτιάχνοντας πυργάκια, να τα πετάτε σ' αυτούς που ανοίγουν το ψυγείο και πίνουν τις μπύρες σας χωρίς να σας ρωτήσουν (προσωπικό αγαπημένο), ή... να κάνετε μ' αυτά κάτι πιο δημιουργικό, όπως το παρακάτω:


Σκουλαρίκια από καπάκια μπύρας! Από ένα εναλλακτικό φεστιβάλ που είχα επισκεφτεί, στο κέντρο της Αθήνας!
Αν κάποια μέρα δείτε στο δρόμο μια κοπέλα με μαύρα και τέτοια σκουλαρίκια στα αφτιά της, μην το σκέφτεστε, μιλήστε μου κατευθείαν! ;)

9 σχόλια:

  1. Ειχα ξεικινησει κι εγω να μαζευω, αλλα στη πορεια βαρεθηκα. Μπορω να στα δωσω αν θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, θέλω! Βρίσκεσαι στην Αθήνα?

      Διαγραφή
    2. Χανια, αλλα μπορω να στα στειλω ευκολα με ενα φιλο στο Ρεντη. θα χρειαστει να πας να τα παρεις απο εκει.

      Χοντρικα χοντρικα ειναι αυτα:

      http://s27.postimg.org/c59t9d5hv/2013_11_26_22_38_29.jpg

      Διαγραφή
    3. Μπορείς να μου στείλεις ένα email? (δε βλέπω το δικό σου)

      Διαγραφή
  2. Εχω.....παρα πολλα..οποτε ανεβεις Σαλονικα ερχεσε και παιρνεις οσα δεν εχεις....και πληρωνεις με συνταγες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, αλλά δεν προβλέπεται ν' ανέβω σύντομα δυστυχώς.
      Δεν κατεβαίνεις εσύ Αθήνα με τα καπάκια σου? (κι αν θες και τίποτα Τρίγωνα Πανοράματος μαζί :)

      Διαγραφή
  3. παιδιά μαζέυω και εγώ.

    έχω αρκετά, πάνω από 1.000!!!!!!

    φυσικά κυρίως μπύρας.

    αν σας περισσεύουν διπλά, είμια μέσα για ανταλλαγές. και χάρισμα, αν κολλάμε φυσικά.

    αθήνα μένω, ηλίας.

    ααα, το mail μου είναι HLIAS1971@YAHOO.GR και το τηλ. 6944 154 210 για άμεση επικοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μη ξεχνατε οτι ανοιγουμε την μπυρα παντα με αναπτηρα ή πηρουνι/κουταλι για να βγει το καπακι σωστα χωρις τσακισεις απο το ανοιχτηρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν ειχες και της MALHEUR 12 θα ηταν τελεια συλλογη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή